Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів
з фізики
Під час визначення рівня навчальних досягнень з фізики
оцінюється:
— володіння теоретичними знаннями;
— уміння використовувати теоретичні знання під час
розв’язування задач чи вправ різного типу (розрахункових, експериментальних,
якісних, комбінованих тощо);
— володіння практичними вміннями та навичками під час
виконання лабораторних робіт, спостережень і фізичного практикуму.
Критерії оцінювання рівня володіння учнями
теоретичними знаннями
Рівні навчальних досягнень учнів
|
Бали
|
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів
|
початковий
|
1
|
Учень/учениця
володіє навчальним матеріалом на рівні розпізнавання явищ природи, з
допомогою вчителя відповідає на запитання, що потребують відповіді «так» чи
«ні»
|
2
|
Учень/учениця
описує природні явища на основі свого попереднього досвіду, з допомогою
вчителя відповідає на запитання, що потребують лаконічної відповіді
|
|
3
|
Учень/учениця
з допомогою вчителя зв'язно описує явище або його частини без пояснень
відповідних причин, називає фізичні явища, розрізняє буквені позначення
окремих фізичних величин
|
|
середній
|
4
|
Учень/учениця
з допомогою вчителя описує явища, без пояснень наводить приклади, що
ґрунтуються на його власних спостереженнях чи матеріалі підручника,
розповідях учителя тощо
|
5
|
Учень/учениця
описує явища, відтворює значну частину навчального матеріалу, знає одиниці
окремих фізичних величин і формули з теми, що вивчається
|
|
6
|
Учень/учениця
може зі сторонньою допомогою пояснювати явища, виправляти допущені неточності
(власні, інших учнів), виявляє елементарні знання основних положень (законів,
понять, формул)
|
|
достатній
|
7
|
Учень/учениця
може пояснювати явища, виправляти допущені неточності, виявляє знання й
розуміння основних положень (законів, понять, формул, теорій)
|
8
|
Учень/учениця
вміє пояснювати явища, аналізувати, узагальнювати знання, систематизувати їх,
зі сторонньою допомогою (вчителя, однокласників тощо) робити висновки
|
|
9
|
Учень/учениця
вільно володіє вивченим матеріалом у стандартних ситуаціях, наводить приклади
його практичного застосування та аргументи на підтвердження власних думок
|
|
високий
|
10
|
Учень/учениця
вільно володіє вивченим матеріалом, уміло використовує наукову термінологію,
вміє опрацьовувати наукову інформацію: знаходити нові факти, явища, ідеї,
самостійно використовувати їх відповідно до поставленої мети
|
11
|
Учень/учениця
на високому рівні опанував програмовий матеріал, самостійно, у межах чинної
програми, оцінює різноманітні явища, факти, теорії, використовує здобуті
знання та вміння в нестандартних ситуаціях, поглиблює набуті знання
|
|
12
|
Учень/учениця
має системні знання, виявляє здібності до прийняття рішень, уміє аналізувати
природні явища і робить відповідні висновки й узагальнення, уміє знаходити й
аналізувати додаткову інформацію
|
Немає коментарів:
Дописати коментар